Servisní plány
Noční můra každého baristy? Bez debat kávovar odstavený uprostřed ranní špičky. Prevence je prostě základ. Ze zkušenosti víme, o kolik snazší je provádět pravidelnou údržbu, než narychlo řešit závažné poruchy.
Hororové scénáře nejsou nic pro nás, proto přicházíme s propracovanými servisními plány pro kávovary. Připravenými tak, aby sedly na míru malému espresso baru i velké kavárně, ve které stroj po celý den chrlí jeden shot za druhým.
Aktuálně nabízené servisní plány pro jednu technologii
Plány níže jsou spočítány pro servis celé kavárny - tedy pro kávovar, mlýnek nebo dva a překapávač. Lhůta pro zahájení odstranění závady chrání jednu technologii - obvykle kávovar, pokud není výslovně uvedeno jinak.
Hades25 | Aphrodite25 | Dionysus25 | Apollo25 | |
Zahájení odstranění závady | do 7 dnů | do 48 hodin | do 24 hodin | v den nahlášení |
Sleva na materiál a práci | 0 % | 5 % | 10 % | 15 % |
Automatické plánování pravidelných servisů | ne | ano | ano | ano |
Předplatné na materiál a práci | 0 Kč | 900 Kč | 1.200 Kč | 1.500 Kč |
Poplatek za pohotovost | 0 Kč | 390 Kč | 590 Kč | 990 Kč |
Měsíční platba | 0 Kč | 1.290 Kč | 1.790 Kč | 2.490 Kč |
Délka smlouvy | 1 rok | 1 rok | 2 roky | 2 roky |
Automatické prodloužení smlouvy | ano | ano | ano | ano |
Každá další chráněná technologie k existujícímu servisnímu plánu
Pokud potřebujete do svého servisního plánu zahrnout další chráněné technologie, můžete využít tabulku níže. Cena za zahrnutí každé další technologie se přičítá k ceně hlavního servisního plánu.
Aphrodite25+ | Dionysus25+ | Apollo25+ | |
Zahájení odstranění závady | dle hlavního plánu | ||
Sleva na materiál a práci | dle hlavního plánu | ||
Automatické plánování pravidelných servisů | dle hlavního plánu | ||
Předplatné na materiál a práci | 450 Kč | 600 Kč | 750 Kč |
Poplatek za pohotovost | 350 Kč | 550 Kč | 950 Kč |
Měsíční platba | 800 Kč | 1.150 Kč | 1.700 Kč |
Délka smlouvy | dle hlavního plánu | ||
Automatické prodloužení smlouvy | dle hlavního plánu |
Ceny jsou uvedeny bez 21 % DPH. Poplatek za pohotovost se v každém měsíci spotřebuje. Předplatné na materiál a práci se kumulativně odkládá a při vyúčtování prací (servisu, opravy, instalace) je započteno jako sleva z předplatného.
Jak získat servisní plán
Kontaktujte našeho obchodního zástupce na telefonu +420 581 791 530. Pomůžeme vám s výběrem a probereme možnosti a dostupnost služby ve vašem měste.
Základní ceny
Ceny platné bez servisní smlouvy najdete v maloobchodním ceníku práce.