Havarijní služba

Nefunguje váš kávovar tak, jak má? Odmítá spolupracovat a hrozí, že nebudete svým zákazníkům moci připravovat kávu? Není času nazbyt. Dejte nám co nejdříve vědět, abychom se mohli co nejrychleji postarat o nápravu.

Jak nahlásit havárii kávovaru?

Nejrychlejším způsobem, jak nás v případě akutního problému kontaktovat, je zavolat na telefonní číslo +420 581 791 530.

Co nám pomůže urychlit řešení?

  • Přesný popis závady. Uveďte, co konkrétně kávovar dělá či naopak nedělá? Například nehřeje, nemá tlak, protéká, hlásí chybu atd.
  • Fotky nebo videa. Je-li to možné, pošlete nám snímky či videa, na kterých bude závada jasně vidět. Často nám to řekne více než tisíce slov.
  • Značka a typ kávovaru. Pokud už máme něco za sebou, pravděpodobně víme, o jaký kávovar se jedná. V opačném případě nám zašlete fotku štítku s typovým označením.
  • Lokalita provozovny. Tedy v případě, že jsme spolu ještě neměli tu čest.

Co se stane dál?

  • Posoudíme situaci. Na základě obdržených informací určíme nejvhodnější postup.
  • Navrhneme řešení. Ozveme se s možnostmi opravy a předběžnou cenou. Bude-li nutné kávovar odvézt na dílnu, dohodneme detaily zapůjčení náhradního.
  • Domluvíme termín. Závažné poruchy řešíme přednostně. Pokud máte dlouhodobý servisní plán, garantujeme dojezd v čase dle nastavené úrovně.
  • Podepíšeme online smlouvu. Pokud nemáte dlouhodobý servisní plán, uzavřeme elektronicky jednorázovou servisní smlouvu.
  • Vyrazíme na servis. Je nám jasné, že odstavený kávovar je pro kavárnu pohromou. Budeme se proto snažit, aby ten váš začal fungovat co nejdříve.

Jak havarijním situacím předcházet?

Některým poruchám se dá zabránit jen těžko, drtivou většinu závad lze ale podchytit preventivní péčí. Přesně proto nabízíme dlouhodobé servisní plány, které zaručují, že technik kávovar prohlédne v pravidelných intervalech.

Ještě svůj servisní plán nemáte? Dejte nám vědět. Společně najdeme to nejlepší řešení pro váš podnik.

Sledujte nás na instagramu
@deustechnology